Beste David van Wijngaarden
Hierbij mijn voorstel voor het logo van het energiehuis.
Een modern robuust logo met een eigen gezicht. Herkenbaar, creatief en breed te gebruiken in verschillende variaties voor een huisstijl (zie drie sublogo\'s aan de onderzijde). Vrolijke kleuren die de diversiteit van activiteiten in het Energiehuis weerspiegelen.
In de E kun je subtiel een bliksemschicht herkennen als verwijzing naar de geschiedenis van het gebouw.
Met vriendelijke groet
Roald
Beeldmerk Energiehuis
- Wedstrijd van: David van Wijngaarden
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 27-05-2011
Datum einde: 13-06-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste Roald,
Een goed onderdeel van je idee vinden we de bliksemschicht in de E. Het logo op zich doet door de overlap van de letters en de vele kleuren naar mijn idee echter juist niet robuust aan. Onze voorkeur gaat uit naar een strakkere typografie met niet meer dan 3 kleuren/tinten. Eventuele aanpassingen zien wij met belangstelling tegemoet.