Beeldmerk voor innovatieve concepten in de zorg: MedworQ
Wedstrijd gegevens:
Behoefte:
Bedrijfsomschrijving:
MedworQ is een nieuw bedrijf wat zich richt op het samenbrengen van excellente zorg in nieuwe zorgconcepten. Het bedrijf richt zich op het opzetten van netwerken van best practices, waarbij kwalitatief hoogwaardige zorg over de muren van instellingen (ziekenhuizen, verpleeghuizen) en huisartsengroepen heen georganiseerd en vormgegeven wordt. MedworQ neemt feitelijk een centrale rol in in het samenbrengen van best practises. Daarbij is het uitgangspunt dat de aangesloten centra zorg verlenen zoals je dat ook voor je eigen familie zou willen.
Doelgroep:
Doelgroep zijn medisch professionals, ziekenhuizen maar ook verzekeraars en patienten. Ieder moet zich aangesproken voelen. Het beeldmerk moet vertrouwen uitstralen, maar ook de innovatieve kant van de organisatie.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
In principe staat alles vrij, maar ter referentie kan gekeken worden op www.deprostaatkliniek.nl Dit is 1 van de initiatieven die MedworQ ontplooit, en geeft een goed beeld van de wijze waarop de organisatie patienten en instellingen benaderd. Het is belangrijk dat vooral patienten zich thuisvoelen en weten wie ze behandeld; vandaar ook de prominente positie die de zorgverleners innemen op deze website.
tymoslav
-
-
Toelichting van de designer tymoslav:
Beste opdrachtgever,
Ik heb gekozen om een Q als beeldmerk te gebruiken. De Q bestaat uit 2 delen. Dit linkt naar de samenwerking van zorgprofessionals. Ik ben benieuwd naar uw reactie.
Groeten,
Tim -
medworq zegt :
Wat ons betreft een beetje te frivool; het doet aan O'Neal denken? Wel mooi dat 'wor' in een andere kleur is.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-