Beste Arjan Klopstra,
Hierbij mijn voorstel voor uw logo.
Ik heb gebruik gemaakt van een opvallend maar duidelijk leesbaar lettertype. Omdat ik eigenlijk geen idee hebt wat voor beeldmerk bij uw werk past heb ik gekozen voor deze spaarlamp, als verwijzing naar educatie. "het licht zien" (Begrijpen wat men daarvoor nog niet begreep.) en natuurlijk ook "Het licht doen zien." wat publiceren betekend. En ook beter zicht op de zaken.
Ik ben zeer benieuwd naar uw op- en of aanmerkingen.
Met vriendelijke groet,
Remco M. Out
Datum start: 15-02-2012
Datum einde: 24-02-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Dank voor je inzending. Het lampje spreekt me niet zo aan. Het lettertype is goed leesbaar maar niet zo bijzonder.