als aanvulling op mijn eerdere inzending, hierbij het logo op pet en t-shirt ter impressie. mvgr. Jeffrey van der Lugt. NB. dit ontwerp is herkenbaar in de zin dat het op lange termijn met uw organisatie geassocieerd kan gaan worden als eigen symbool, in tegenstelling tot bijv. een muzieknoot, playknop of ander 'algemeen' symbool.
Datum start: 28-12-2011
Datum einde: 07-01-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



op de valreep mijn voorstel: de "fly eye"...simpel en strak. Het oog met vleugels kan symbool staan voor 'alles zien'/ opnemen etc.. De hoofdtelefoon is een leuk detail.
Mvgr. Jeffrey van der Lugt