Geen commentaar
Ben jij die unieke designer die out of the box durft te denken en de boodschap van Supergoodmoodfood.nl vorm kan geven?
- Wedstrijd van: Eric Feitsma
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 09-12-2013
Datum einde: 28-01-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar
Beste Eric,
Hierbij mijn 2e voorstel, Dit logo bevat een S die power uitstraalt (geen agressie) met pijlen aangegeven.
De kleuren kunnen altijd veranderd worden.
Graag ontvang ik feedback.
Groetjes,
Dolk
Beste Dolk,
Dank voor je voorstel. Het komt meer in de richting maar het is nog veel te boilogisch en braaf. Dit is toch niet stoer, strak en sexy. Ik denk meer aan een Hollywood uitstraling van een goede avonturenfilm. En graag meer 3D techniek met diepte. Laat je eens gaan!
Bedankt voor de feedback, ga ik wat mee doen.
Groetjes,
Dolk

Beste,
Het logo bestaat uit een stoer "groen" figuur die het volgende uitstraalt:
- Laagdrempelig - Snel - Strak - sportief - durf - power etc.
Staat volgens mij ook wel mooi op een shirt.
Groetjes,
Dolk
Ik zou graag feedback willen krijgen omdat dit duidelijk niet voldoet aan uw eisen.
Groetjes,
Dolk