Hierbij mijn laatste versie voor het logo (ik kan eventueel nog dingen aanpassen nadat de 'wedstrijd' afloopt). Ik heb een iets dunner lettertype gekozen voor de tagline, zodat deze ook wat zachter overkomt. Het lettertype van Haagens straalt voor mij fun, vrolijkheid en kracht uit dankzij het vette lettertype maar de details van het boogje in de A.
Groetjes Karen
Bestaand logo vernieuwen, ambachtelijke uitstraling
Datum start: 14-04-2016
Datum einde: 28-04-2016
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Hierbij 3 voorstellen met zachter ogende lettertypes!

Ik heb ook eens de volgorde van de woorden aangepast waardoor het geheel rustiger overkomt. De G staat nu exact in het midden van 'eten' en dit ziet er visueel dus symmetrischer uit dan het vorige voorstel! Ik heb bovendien ook iets meer textuur toegevoegd aan de letters om het wat ambachtelijker te doen lijken.
Bedankt. Ik heb het logo intern ook even laten zien. We twijfelen nu nog tussen twee. Ik vind hem erg mooi. Alleen ik krijg te horen dat men hem wat 'hard' vind overkomen. Misschien is een ronder lettertype beter.

Beste,
graag hoor ik of u opmerkingen heeft zodanig dat ik deze kan aanpassen!
Vriendelijke groeten,
Karen
verrassend mooi ontwerp. Lijkt het zo of is hij niet symmetrisch scheef?