beweeg, beleef en ontmoet
Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver
Behoefte:
Het aspect 'bewegen' spreekt voor zich: bewegen is goed voor 'lichaam' en 'geest' en dat geldt ook voor de oldest old (85 plussers die onze doelgroep zijn).
Het aspect 'beleven' verwijst naar allerhande belevingsactiviteiten (snoezelen, relaxeren, rustgevende voetbadjes, massages...) die gebruikt worden wanneer de kwetsbaarheid van de bewoners zodanig groot is dat bewegen niet meer vanzelfsprekend is.
'Ontmoeting' spreekt ook voor zich: wij brengen voor het 'beleven' en 'beleven' de mensen samen in een attractieve omgeving. Gezelligheid staat voorop, de sleur van elke dag wat doorbreken.
Bedrijfsomschrijving:
Zie website: www.begralim.be
In het kader van een zorginhoudelijke profilering maar ook zorgmarketing willen wij onze woonzorgcentra positioneren met het drieluik in de werking: beweeg, beleeft en ontmoet.
Doelgroep:
Doelgroep: bewoners/familie van woonzorgcentra (80 plussers).
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Ik wens graag een logo. Daarnaast heb ik behoefte om activiteiten in het kader van dit programma aan te kondigen. Dit moet op een simpele manier kunnen gebeuren: A-3 formaat waarop logo van 'beweeg,beleef en ontmoet' is opgenomen, toegevoegde lay out elementen die de affiche verrijken. Er moet natuurlijk nog ruimte zijn om de aankondiging weer te geven (in concreto: een activiteit, plaats en datum). Affiches met logo (die ik op exemplaren laat maken door drukker) kan dan gemakkelijk via fotocopietoestel verder aangevuld worden met de tekst van de activiteit. Ik voeg ook het logo van de groep toe. Doorgaans werken wij met fel blauw.
Esther
-
-
Toelichting van de designer Esther:
Bijgaand een aangepast ontwerp waarbij er meer ruimte voor tekst is gecreëerd. Deze in 2 varianten en een ander idee waarbij de tekstruimte naar wens is aan te passen. Hoor graag weer je feedback.
M.v.g. Esther -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Esther:
Beste Abrahams, bijgaand een voorstel voor beweeg, beleef en ontmoet. De speerpunten verwerkt in het beeldmerk, tevens een voorbeeld van een mogelijke verwerking op A3. De foto op de poster is slechts een voorbeeldfoto deze kan vervangen door een eigen of een stockfoto. Kleuren zijn naar wens aan te passen. Ben benieuwd naar je reactie.
M.v.g. Esther -
abrahams zegt :
Het poster geheel is interessant (foto op achterkant). Ik twijfel nog aan het logo...waar zit het element bewegen, beleven... anderzijds heeft het iets. De tekstruimte van het middelste logo is ook klein (ik heb niet echt een verhouding voor ogen) als er daar toch wat tekst moet komen. Het logo beneden kan misschien stuk kleiner en ook de rode balk zodat het 'extra tekstdeel( at groter kan ?
-
Esther zegt
Dank voor je feedback en sterren.
A3 is geheel naar wens en behoefte aan te passen.
De beweging is weergegeven door de beweging in de lijnen (van de personen/figuren). Het beleven is het geheel bijelkaar, de kleuren/vorm/beweging etc.
Ik ga met je feedback aan de slag, thnks!
-
DutchDesigners zegt
Leuk logo Esther!
-
Esther zegt
Dankjewel Anneke!
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-