beweeg, beleef en ontmoet
Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver
Behoefte:
Het aspect 'bewegen' spreekt voor zich: bewegen is goed voor 'lichaam' en 'geest' en dat geldt ook voor de oldest old (85 plussers die onze doelgroep zijn).
Het aspect 'beleven' verwijst naar allerhande belevingsactiviteiten (snoezelen, relaxeren, rustgevende voetbadjes, massages...) die gebruikt worden wanneer de kwetsbaarheid van de bewoners zodanig groot is dat bewegen niet meer vanzelfsprekend is.
'Ontmoeting' spreekt ook voor zich: wij brengen voor het 'beleven' en 'beleven' de mensen samen in een attractieve omgeving. Gezelligheid staat voorop, de sleur van elke dag wat doorbreken.
Bedrijfsomschrijving:
Zie website: www.begralim.be
In het kader van een zorginhoudelijke profilering maar ook zorgmarketing willen wij onze woonzorgcentra positioneren met het drieluik in de werking: beweeg, beleeft en ontmoet.
Doelgroep:
Doelgroep: bewoners/familie van woonzorgcentra (80 plussers).
Kleuren, favoriete logo's, must haves
Ik wens graag een logo. Daarnaast heb ik behoefte om activiteiten in het kader van dit programma aan te kondigen. Dit moet op een simpele manier kunnen gebeuren: A-3 formaat waarop logo van 'beweeg,beleef en ontmoet' is opgenomen, toegevoegde lay out elementen die de affiche verrijken. Er moet natuurlijk nog ruimte zijn om de aankondiging weer te geven (in concreto: een activiteit, plaats en datum). Affiches met logo (die ik op exemplaren laat maken door drukker) kan dan gemakkelijk via fotocopietoestel verder aangevuld worden met de tekst van de activiteit. Ik voeg ook het logo van de groep toe. Doorgaans werken wij met fel blauw.
Budget Media
-
-
Toelichting van de designer Budget Media :
Doormiddel van de circels hebben we beweging toegevoegd aan het beeld... wat vind u er van?
Mvg Mark -
abrahams zegt :
het bewegingsluik blijft voor mij onvoldoende
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Budget Media :
En nog een tweede voorstel van deze kant, ook hiervan zijn we erg benieuwd wat u er van vind.
Mvg MArk -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Budget Media :
Ons eerste voorstel voor uw logo,
- Eigentijds, Zeer robuust en kan een lange tijd mee.
- Modern, Strak ontwerp.
- Simplistisch, Een duidelijk logo waar kracht en uitstraling achter zit.
- Duidelijke kleuren met een boodschap.
- Toepasbaar, Op vele voorwerpen.
qua kleur kunnen we natuurlijk alle kanten op, feedback is van harte welkom, we zijn erg benieuwd wat u er van vind. U kunt op het plaatje klikken voor de ware grote en kleurschakering, verder leveren we de bestanden aan in elk denkbaar formaat .jpg .gif .eps .png .psd .pdf en natuurlijk het .ai (adobe illustrator vector formaat) voor al uw uitingen. Mocht dit een richting wezen kunnen we eventueel ook een voorbeeld van een complete huisstijl gaan ontwerpen. We kunnen verschillende elementen gebruiken voor de huisstijl, we horen graag van u. U kunt op het plaatje klikken voor de juiste grote en kleurschakering.
Mvg Mark
-
abrahams zegt :
Is rustiger maar ik mis de band met 'beweeg en beleef'.
-
abrahams zegt :
Is rustiger maar ik mis de band met 'beweeg en beleef'.
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-