Geen commentaar
Bioprocess Xcellence: modern logo voor zelfstandige ingenieur in de (bio)pharmaceutische industrie
- Wedstrijd van: jeroenhoogakker
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1
Datum start: 04-12-2014
Datum einde: 14-12-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Deze lijkt te veel op die van VandenHullDesign
Met vriendelijke groet, Jeroen
Het is toch heel iets anders :)

En zoiets? De beeldmerken eronder zijn ter voorbeeld.
Groet, Karin
Mooi lettertype, de logo's spreken me wat minder aan.
Met vriendelijke groet, Jeroen

In het kader van less is more had ik dit ontwerp verder uitgewerkt. Misschien spreekt het meer aan.
Beste Karin,
helaas, ik ben niet zo gecharmeerd van het plusje, de 3D-bubbeltjes vind ik wel aardig, het lttertype nog steeds een beetje te bewerkt.
Met vriendelijke groet, Jeroen

Geen commentaar
Beste Karin,
de designs lijken me een beetje te druk.
Met vriendelijke groet, Jeroen
Hallo Jeroen,
Ik heb getracht de hoeveelheid in je briefing op een verantwoorde manier te verwerken. Dat is dus niet gelukt :). Deze laatste spreekt je ook niet aan? En het lettertype?
Met vriendelijke groet,
Karin
www.karindewitdesign.nl
Hoi Karin,
het lettertype lijkt me ook een beetje druk. En misschien moet het logo maar iets minder willen zeggen. Ik kan me echter heel goed voorstellen dat een andere zelfstandige in het zelfde vakgebied deze type logo's juist liever ziet. Persoonlijk ben ik ook nog een keer minder enthousiast van de pillen, al te vaak voorbij zien komen in presentaties en cursussen, en vertegenwoordigen voor mij de klassieke farmaceutische industrie.
Met vriendelijke groet, Jeroen

Geen commentaar

Geen commentaar

Geen commentaar