blossom kindercoach

Datum start: 17-07-2016

Datum einde: 24-07-2016

Totaal budget: € 150.00
Nieuwste inzending
Book cover
DuiSa

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Ik ben kindercoach en wil aan de slag met logo, social media en een site. Nu eerst startend met een logo.
De doelgroep waar ik mee werk zijn kinderen tussen de 6 en de 12 jaar. Als deze kinderen op één of andere manier wat vastlopen, niet zo lekker in hun vel zitten (angst, laag zelfbeeld, pesten, moeilijk vriendschap onderhouden, vaak boos worden, verdrietig zijn, ...) is kindercoaching een laagdrempelige en kortdurende vorm van hulpverlening.
Ouders moeten zich aangesproken voelen want zij gaan vaak op zoek naar iemand met wie zij maar vooral hun kind een klik heeft, maar de kinderen zeker ook!
Het is voor jongens en meisjes en mag een stoere, eigentijdse, frisse uitstraling hebben.
Beide groepen, ouders en kinderen, moeten het logo en de look and feel heel tof en aansprekend vinden.
Ik ben kindercoach maar ook in opleiding voor jongerencoach dus die titel (kinder- en jongerencoach) mag uiteindelijk ook in mijn logo komen.

Bedrijfsomschrijving


Doelgroep


Kleuren, favoriete logo's, must haves


Designer: StormFactory StormFactory
logo-stormfactory-aa6bpalM

StormFactoryStormFactory

Hetzelfde logo als eerder ingezonden maar dan met andere kleuren.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-stormfactory-ZLTADpzM

StormFactoryStormFactory

Ik heb gekozen voor een opvallend, modern lettertype voor de merknaam met daaronder kleiner, maar alsnog goed leesbaar, de titel. De 'spetters' om de merknaam heen staan voor tranen en bloesem blaadjes. Dit omdat jouw doel is verdriet in iets positiefs om te zetten. Ik ben erg benieuwd naar je mening!

tialdetialde

wat een leuke gedachte erachter!! mooi gevonden en ook heel waar!

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.