Doordat het vrij zachte huisstijlkleuren zijn en je toch een pakkend logo wil dat pit uitstraalt, heb ik het compact gehouden, met strakke en evenwichtige letters. Hierdoor wordt het logo over het algemeen 'vierkanter' en dus stoerder. Door het '&' teken niet helemaal binnen de lijntjes te houden is het weer net wat sierlijker en speelser. 'Body' is in een bolder font geschreven waardoor het letterlijk meer body heeft dan het woord 'balance', wat wat zachter en evenwichtiger is uitgedrukt. Ook is het belangrijk dat zo'n logo zwart wit ook sterk is. Daarom heb ik het nog een keer weergegeven.
Body & Balance is op zoek naar een logo dat pit uitstraalt
Datum start: 26-07-2012
Datum einde: 09-08-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

