Geachte,
Dank voor uw feedback, ik heb nog variant gemaakt, de variatie zit \'m in de letter T van het beeldmerk en het lettertype van de naam is anders.
Ik zie uw reactie graag tegemoet.
Mvg
Kees van Beek
BRASSERIE OP WOONBOULEVARD
- Wedstrijd van: horecamortiere
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 02-11-2011
Datum einde: 20-11-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geachte,
Bijgevoegd mijn logovoorstel. Een korte toelichting;
Een strak logo met het beeldmerk in een vierkant verwerkt. (Het pand is ook vierkant begreep ik).
Het beeldmerk spreekt voor zich, 2 stoelen en een tafel als \'icon\' om te eten. Maar tevens is de tafel de letter T en de stoelen zijn de letter H, dit zou als \'afkorting\' of los staand beeldmerk te gebruiken zijn.
Ik zie uw reactie graag tegemoet.
Mvg
Kees van Beek
Creatief bedacht beeldmerk!