Hierbij onze inzending. Gekozen voor een modern, maar aantrekkelijk gevormd logo en beeldmerk.
Het beeldmerk bevat de kenmerkende H en symboliseert ook zowel het doorgaande effect van de winkelstraat als van het lopend buffet.
We hebben het geheel ter voorbeeld vast op een pastelgroene achtergrond gepresenteerd.
De naam hebben we zo beknopt mogelijk gehouden door te kiezen voor een smal lettertype, door \" \'t \" verkleind ervoor te plaatsen en door brasserie ook weer op een andere regel te schrijven in een wat vrijblijvender lettertype, dat drempelverlagend werkt maar toch professioneel blijft ogen.
met vriendelijke groet,
Roy & Jeanine
BRASSERIE OP WOONBOULEVARD
- Wedstrijd van: horecamortiere
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 02-11-2011
Datum einde: 20-11-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


We wilden graag iets herkenbaar terug zien in het logo om te laten dat we eetgelegenheid zijn. Maar de \"H\" is zo krachtig dat we het zo toch ook erg mooi vinden.
bedankt voor de reactie. een wat minder \'praatje-plaatje\' logo is meestal wat tijdlozer en geeft meer herkenbaarheid. (denk bijvoorbeeld aan de gele herkenbare M van McDonalds). een mes en vork of broodje worden vaker gebruikt, en bovendien geeft de naam Brasserie in het logo al wel aan waar jullie voor staan. de etalage/aankleding zal de rest doen om mensen naar binnen te krijgen :)