En hier een totaal nieuw voorstel waarbij hoofdkantoor uitgebeeld is doormiddel van een kantoor waarbij een vork en lepel een deur vormen...
BRASSERIE OP WOONBOULEVARD
- Wedstrijd van: horecamortiere
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 02-11-2011
Datum einde: 20-11-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


De vierkante vorm is zeker toepasselijk, Beeldmerk afzonderlijk gebruiken zal geen compleet beeld geven omdat alleen woord HOOFD wordt gebruikt.

Bij deze een aangepast voorstel met de hoolfdletter H...
Deze is erg mooi en beeldmerk los te gebruiken.

Beste opdrachtgever,
bij deze mijn voorstel voor jullie logo.
Hopelijk is het in de goede richting.
Ik hoor het graag.
Gr, Amir
Mooi ontwerp. Alleen zien wij de H van hoofdkantoor liever in het beeldmerk terug i.p.v de \'t.
Bedankt voor uw reactie. Ik heb eigeijk met de lepel en vork het letter H uitgebeeld. Het is niet meteen duidelijk te zien maar je zou dus \'t H moeten zien. Daarm had ik \'t ervoor geplaatst. \'tH moet dus een begrip worden voor \'t Hoofskantoor.
Ik zal ook een H plaatsen ipv \'t en ik zal bij deze het H duidelijk maken.
Gr Amir