Beste Guido,
Bedankt voor de goede feedback.
Ik heb belevenis één woord gelaten, maar toch door middel van kleur gesplitst, het kan inmiddels op twee manieren worden opgevat.
Gras iets anders weergegeven, bewust niet te strak (je hoeft niet altijd binnen de lijntjes te kleuren :-)
MVG
Jeff
bruisend buitenonderwijs werkt, en heeft nog geen pakkend logo
- Wedstrijd van: Belevenisonderwijs
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 08-05-2012
Datum einde: 21-05-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Beste Guido,
Hierbij mijn voorstel voor uw logo,
Een typografisch logo met veel natuur-gevoel (water/weiland/zand (strand)
Het beleven staat in grote kapitalen, dat is tenslotte het belangrijkst.
Ik ben benieuwd naar uw feedback.
Met vriendelijke groet,
Jeff | Ryde Style
Beste Jeff,
Je uitleg bevalt me.
belevenis kan echter niet geknipt worden in beleven is
Hoewel ik vrij veel ga voelen voor de richting van Dennis, ben ik wel nieuwsgierig wat het oplevert als de tekst niet geknipt is. Het woord onderwijs iets donkerder?