Calamiteit mag geen crisis worden

Wedstrijd gegevens:
Pakket brons

  • Wedstrijd van: RuiterO
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 199.00
  • Datum start : 27-11-2012 15:36
  • Datum einde : 27-12-2012 15:34
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai,pdf
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 16
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Wij zijn opzoek naar een bedrijfsnaam, logo, huisstijl (visitekaartjes, briefpapier etc) en een stijl/ontwerp voor een website.

De bedrijfsnaam mag (voorlopig even) van alles zijn, voorkeur voor zichtbare relatie met bedrijfsactiviteiten, of in naam of in logo.

Graag jullie creatiev input! 360 graden rondkijken binnen de wereld van crisis. Steek elkaar aan met kreten en ideeen. Wij zijn benieuwd!

Bedrijfsomschrijving:

Wij zijn een bedrijf (in oprichting) dat voorziet in tactische en strategische opleiding en training voor crisismanagement teams.

Voor onze opleidingen en trainingen gebruiken wij:

Defensiekennis;
Als oud-officieren maken wij gebruik van onze defensiekennis en methoden bij het trainen van leiderschap bij crisismanagement.
(Defensie traint frequent en regelmatig haar commandanten en stafmedewerkers met beproefde trainingsmethoden en simulatie om hen voor te bereiden op de praktijk).

Simulatie;
Grote rampenoefeningen kunnen, naast praktijk oefeningen, met behulp van simulatie, worden getraind. Dit is effectiever, goedkoper en kan veel frequenter. De uitvoerende hulpverleners worden gesimuleerd en zijn dus niet nodig tijdens het oefenen. Qua kosten, planning en mankracht ligt hier een aanzienlijk lagere investering.

Kennis;
Basis voor onze trainingen is de kracht van complementaire kennis. We gebruiken de kennis van ervaren crisismanagers van defensie, politie, civiele hulpdiensten en bedrijven. Ook zetten we kennis in van leveranciers van gespecialiseerde simulatiesoftware en professionals op alle gerelateerde gebieden.

Scenario’s;
Een maatwerk scenario gecombineerd met simulatie geeft een levensechte beleving van het uitvoeren van een echte crisissituatie. Een scenario is steeds makkelijk aan te passen om specifieke doelen intensiever te trainen. Het tijdens de training geleerde of juist nog niet geleerde, kan direct in volgende of nog dezelfde training worden geïntegreerd. Door de hogere frequentie kan een crisisbestuur in kortere tijd naar een beter beheersingsniveau komen. Regelmatig herhalen draagt bij aan het verbeteren van het anticipatie op crisissituaties.

Doelgroep:

Locale overheid; Gemeentelijke beleidsteam (GBT)
Regionale overheid; Regionaal beleidseam (RBT),
Nationale overheid; Interdepartementaal beleidsteam (IBT) en ministeriële beleidsteam (MBT).

Crisismanagement teams van grote bedrijven waarbij een crisis vergaande gevolgen heeft (bijv. Shell, Schiphol, Haven van Rotterdam)

Kleuren, favoriete logo's, must haves

Press2Play
  • Logo # 144229 voor Calamiteit mag geen crisis worden wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer Press2Play:

      Voor de naam heb ik maar even Calimiteit gekozen, dit kan natuurlijk altijd veranderd worden. Ik hoor graag feedback van u.

    2. RuiterO zegt :

      Wij zoeken zowel logo maar ook een bedrijfsnaam, huisstijl (visitekaartjes, briefpapier etc) en een stijl/ontwerp voor een website.

      V.w.b. je inzending; die vind ik weinig creatief en insprerend.

    3. Press2Play zegt

      Dank voor de feedback. Het commentaar is echter niet echt onderbouwd, en zodoende heb ik geen idee wat u WEL verwacht. De opdracht staat verder onder de categorie Logo, dit houdt dan ook daadwerkelijk in; het logo en niets anders. Ik ben bereid om dit werk ook te doen, maar 120 euro is in dit geval erg weinig. Ik hoor graag een reactie.

    4. reclamekenners.nl zegt

      oeps de eerste inzending word inderdaad niet erg opbouwend behandeld. verder is het inderdaad zo dat na het positief te reageren op een logo een eventueel huisstijl voorstel word gedaan. er staat echter alleen een logo ontwerp in de briefing... zal een poging wagen, kom op press2play laat je niet kennen. groet rico

    5. OpMaat zegt

      Inderdaad van beide zijden niet heel invoelend, maar laten we van deze calamiteit geen crisis maken.

    6. Budget Media zegt

      hahahaha lolerdelol...

    7. RuiterO zegt :

      Dat er alleen logo als onderwerp in de briefing staan is inderdaad verwarren. Ik heb hierover contact opgenomen met bandsupply, helaas nog een antwoord ontvangen. Later dit weekend probeer ik een een betere beschrijving te geven van mijn verwachtingen.

      Tot zover bedankt voor de reacties.

      Groet,
      Onno Ruiter

    8. RuiterO zegt :

      Voor mij heeft een calamiteit/crisis met meer te maken dan alleen met brand/vuur. Wellicht een nieuwe poging?

    9. Press2Play zegt

      Ik ga er even over denken. Misschien een idee van wat je wel verwacht?

    10. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network