Goededag,
Mijn excuses voor mijn late deelneming. Maar wilde toch even nog een mogelijkheid tonen, Ik heb mijzelf verdiept in de luxe no-nonsense klant die best wat te besteden heeft en daaruit vat ik op om ook een zo'n serieus en tijdloos mogelijk agressief logo te ontwikkelen, zonder al te veel poespas. Ik heb mij hierop niet ingelaten met felle kleuren simpelweg omdat ik vond dat elegantie de boventoon moet voeren dus wilde ik een zo strak mogelijk internationaal logo met moderne accenten presenteren. Dit is daaruit het resultaat.
ook begrijp ik dat u al een winnaar hebt gekozen maar ik vond dit een leuke opdracht en kon het niet laten te participeren. bedankt voor deze mogelijkheid en mischien heeft u in de toekomst nog wedstrijden voor ons.
Mvg, Jae
Datum start: 12-02-2013
Datum einde: 26-02-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Visualisatie 1 Jeep

Visualisatie 2 Escalade
MvG, Jae