Geen commentaar
Catchy logo requested for active, adventurous work vacations
- Wedstrijd van: AWorkation
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 19-03-2016
Datum einde: 02-04-2016
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


It's not bad but I think the word order should be turned around to get full understanding. Active and adventurous workation in stead of workation active and adventurous.. You know what I mean?

Geen commentaar
Thanks for the proposal, I absolutely love the banner in the top version (the work hard, play hard banner) And the differentiation between the A and W is great too. People can absolutely see it's not one word but two. Great job! You think you can do something with the words Active and Adventurous as well? I would like t make it more clear that it's not only a work vacation but an extreme sport work vacation.. Would love to see another proposal! Thank you for the effort so far, great job!