Hierbij nog een aantal conceptvoorstellen.
Enige vorm van opbouwende feedback zal zeker op prijs worden gesteld.Ontwerpers doen hun uiterste best om een sterk concept voor te stellen, dat kost tijd en moeite, het wordt dan ook niet gewaardeerd wanneer men hier niet op reageert met duidelijke, opbouwende feedback.
De belangrijkste aspecten aan een logo zijn de kleuren, het lettertype, beeldmerk en totaalbeeld. Op basis hiervan is het dan ook prima te doen om aan te geven wat u wel of niet aanspreekt.
Ik hoor het graag!
Een vriendelijke groet,
Cheops
- Wedstrijd van: Jan Hein van Kleef
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 02-12-2010
Datum einde: 09-12-2010
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Hierbij enkele conceptvoorstellen van MeijerMedia.
Ik zie uw feedback graag tegemoet.
Mvgr.
Matthijs Meijer
MeijerMedia