Cheq logo en stijl

  • Wedstrijd van: Cheq
  • Categorie: Logo
  • Status: Beëindigd

Datum start: 30-06-2015

Datum einde: 21-07-2015

Totaal budget: € 250.00
Nieuwste inzending
Book cover
7 Men

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Voor ons nieuwe audit label Cheq zoeken wij een mooi, modern en sterk logo. Graag willen we ook een richtlijn over hoe we onze media moeten vormgeven. Hiermee wordt bedoeld een kleurenschema, gebruik en lettertypen voor bijvoorbeeld de vormgeving van een visitekaartje, presentatietemplate etc. Op basis van deze richtlijnen zullen we dan dus ook o.a. kleuren kiezen voor de website.

Bedrijfsomschrijving


Cheq is een nieuw audit label van een groot Nederlands bedrijfskundig adviesbureau. Met Cheq worden de auditactiviteiten van de adviesactiviteiten gescheiden. De audit activiteiten vinden voornamelijk plaats en de letselschadesector, maar zullen ook binnen andere sectoren en voor keurmerken worden ingezet.

Doelgroep


Bedrijfsleven

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Verras ons!

Designer: Y-graphic design Y-graphic design
logo-y-graphic-design-Ir3K4ZWq

Y-graphic designY-graphic design

Hier een meer originele variant. benieuwd wat u vindt! Mvg

CheqCheq

Beste Y-graphic design, bedankt voor je inzending. We vinden het strakke en simpele mooi, maar zoeken toch een hele andere uitstraling. Moeilijk uit te leggen denk ik. Toch bedankt!

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-y-graphic-design-IXncT07s

Geen commentaar

CheqCheq

Bedankt voor je ontwerp. Leuk dat je gelijk 3 kleurstijlen hebt meegestuurd. Ik vind het logo nog niet onderscheidend en bijzonder genoeg, maar vind het wel leuk dat je wat met de Q hebt gedaan. De titel "audit label" moet niet in het logo worden opgenomen. Hiermee wilde ik alleen aangeven wat voor activiteiten (het controleren van organisaties) Cheq doet.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.