Strak en sprekend logo.
Het lettertype is vrij strak met een "classy" uitstraling. De vinnen geven een speels element aan het logo. De combinatie zorgt ervoor dat je een jong, dynamisch maar vooral een zelfverzekerd logo krijgt. Zonder poespas.
Datum start: 01-09-2013
Datum einde: 15-09-2013
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Strak, duidelijk, modern en licht logo!
Het lettertype van Clickvin is Andalamono. Dit is een bekend digitaal lettertype wat je veel ziet in de programmeertaal van websites. De V van Clickvin is een subtiele verwijzing naar een vin. Het logo is een button wat weer verwijst naar "Click". De blauwe button geeft het logo een heldere, transparante en frisse uitstraling. Als laatste heb ik voor het onderschrift het lettertype Futura gebruikt, met oog op de toekomst ;-)