Een duidelijk beeld, ook van het logo wanneer op een gekleurde achtergrond geplaatst.
Datum start: 06-09-2011
Datum einde: 05-10-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Met kleuren en lettertypen valt uiteraard nog eindeloos te combineren, dat komt in een later stadium wanneer het concept aanspreekt.

Hierbij nog enkele conceptvoorstellen waarbij ik de letters \'c\' (van Coaching en Company) gecombineerd heb met een spraakwolkje. Coachen draait grotendeels om communicatie, vandaar.
Ik ben erg benieuwd!
Een creatieve groet,
Matthijs Meijer
MeijerMedia
Beeldmerkje vind ik wel leuk hoewel er iets teveel scherpe randen aan zitten nu.
Op het moment ben ik voor eigen opdrachtgevers te druk. Ik zal dan ook niet langer deelnemen aan deze wedstrijd helaas.

Bijgaand een conceptvoorstel.
Ik zie uw feedback met belangstelling tegemoet.