beste opdrachtgever.
ik heb de kleuren zwart en oranje gekozen omdat zwart strak en proffesioneel is en oranje er vel uit springt.
ik heb het woord coaching zelf gemaakt en is dus geen officieel lettertype.
de "c" heb ik zo gemaakt en moet symbolysch twee omarmende armen voorstellen. het stukje tekst "de klant staat centraal"heb ik simpel maar duidelijk in het midden van het logo gezet wat ook weer een beetje symbolisch is omdat het letterlijk centraal is.
ik hoop dat dit een beetje is wat u zoekt. als het wel erg in de richting komt maar niet helemaal is wat u wilt zou ik graag in overleg met u aanpassingen maken in het logo.
Coaching&Meer / coachingenmeer
- Wedstrijd van: maartenbeat
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 02-07-2012
Datum einde: 20-07-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


ik heb het logo een beetje speel gemaakt om de klant het gevoel te geven dat ze welkom zijn, dat het om hun draait en dat de coaches enzo echt er voor hun zijn en dat het niet een koud en kil bedrijf is. het logo blijft strak door het kleur gebuik. vind u het kleur gebruik te veel dan kan dat altijd minder zoals alleen de "c" en het woordje "meer" in het oranje.
met vriendelijke groet,
anneke - designer
atvm designs.