Coaching&Meer / coachingenmeer
Wedstrijd gegevens:
- Wedstrijd van: maartenbeat
- Categorie: Logo
- Totaal budget: € 100.00
- Datum start : 02-07-2012 23:34
- Datum einde : 20-07-2012 23:33
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,psd,ai,pdf
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 46
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Ik geef op ieder logo feedback, dus laat maar komen die voorstellen! Succes!
Bedrijfsomschrijving:
Coachingenmeer is een netwerk van 12 coaches, trainers en therapeuten. Een hecht netwerk dat wordt ingeschakeld bij grotere klussen, ziekte, of als aanvulling op de diensten van ieder individueel lid. Regelmatig komen we samen om kennis met elkaar te delen. En omdat het een besloten club is straalt dit naar onze klanten een stuk zekerheid uit, tenslotte zijn er in Nederland 1000-en coaches, deze club bestaat uit stuk-voor-stuk zeer goede en ervaren coaches.
Doelgroep:
Coachees, mensen die op zoek zijn naar een coach, kunnen via de website van de aangesloten coaches op deze site komen. Vertrouwen, zekerheid en degelijkheid is belangrijk voor onze uitstraliing. Daarnaast kan het zijn dat collega coaches ons op deze manier benaderen.
Kleuren, favoriete logo's, must haves
We zoeken een strak logo. Het lijkt ons mooi als in alle letters ronding zit, maar dat is maar een ideetje. Verras ons met iets unieks, iets moois, iets moderns, iets waar jij trots op bent ;-)
Het moet wel eenheid uitstralen en professionaliteit.
Hoe we de naam gaan hanteren in tekst is nog niet helemaal helder, voorbeelden:
coachingenmeer
coaching&meer
Coaching&Meer
COACHING&MEER
De url is in ieder geval coachingenmeer.com
Atvm
-
-
Toelichting van de designer Atvm:
beste opdrachtgever.
ik heb de kleuren zwart en oranje gekozen omdat zwart strak en proffesioneel is en oranje er vel uit springt.
ik heb het woord coaching zelf gemaakt en is dus geen officieel lettertype.
de "c" heb ik zo gemaakt en moet symbolysch twee omarmende armen voorstellen. het stukje tekst "de klant staat centraal"heb ik simpel maar duidelijk in het midden van het logo gezet wat ook weer een beetje symbolisch is omdat het letterlijk centraal is.
ik hoop dat dit een beetje is wat u zoekt. als het wel erg in de richting komt maar niet helemaal is wat u wilt zou ik graag in overleg met u aanpassingen maken in het logo.
-
Atvm zegt
ik heb het logo een beetje speel gemaakt om de klant het gevoel te geven dat ze welkom zijn, dat het om hun draait en dat de coaches enzo echt er voor hun zijn en dat het niet een koud en kil bedrijf is. het logo blijft strak door het kleur gebuik. vind u het kleur gebruik te veel dan kan dat altijd minder zoals alleen de "c" en het woordje "meer" in het oranje.
met vriendelijke groet,
anneke - designer
atvm designs. -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-