hoi Susana,
ik heb nog weer iets nieuws bedacht.
groet, Henry
CommunicatieZin logo
- Wedstrijd van: Susana Rusch
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2, Bestand 3
Datum start: 29-07-2015
Datum einde: 25-08-2015
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Grappig, maar past niet bij mij...

Hoi Susana,
Bedankt voor je feedback. Ik heb een dikker lettertype gebruikt nu. Het symbool bestaat uit 2 tegenovergestelde pijlen die voor communicatie staan met een hartvorm er omheen. Je kunt het ook als een poppetje zien met de armen boven het hoofd. Misschien is dit meer de richting?
Groet, Henry
Dank. Mooie betekenissen die je eraan geeft en goed gevonden, de eenvoud van 2 driehoeken en een hart. Maar toch past het niet bij mij. De contrasten zijn me te groot, tussen scherpe vormen en vloeiende vormen. Meestal houd ik wel van grote contrasten, nu niet. Ik denk dat ik het logo zelf ook te symmetrisch vind... Dank voor je inspanningen. Ik weet ook niet wat dan wel.

Hallo Susana,
Hierbij een idee voor het logo met 2 spraakballonnetjes met simpele gezichten. Hopelijk voldoet het aan je wens.
Groet, Henry
Beste Henry,
Vooral humor en speelsheid, daar houd ik van. De letters vind ik in al hun eenvoud wel erg mager, alsof het bedrijf niet echt met beide benen in de wereld staat. Het zinnetje "zinvol communiceren kun je leren", en met name het woord "zinvol" vind ik tamelijk geniaal gevonden. Misschien nog meer eenvoud? Dat de ballonnetjes gewoon ballonnetjes zijn zonder gezicht? Of een ballonnetje dat bijna lekgestoken wordt en dat door het indrukken met de naald een hartvorm krijgt? (GC wordt ook wel omschreven als communiceren vanuit het hart) Ik houd erg van het idee van de tekstballonnen met gezicht, en vind het ook net wat te close en gezellig. Lastig is dat. Het mag steviger overkomen wat mij betreft, iets meer afgestemd op de zakelijke markt. Ik associeer dit nu meer met een kinderdagverblijf...ben benieuwd hoe de humor erin kan blijven en toch... Kun je daar iets mee? Dank nogmaals, Susana