Geen commentaar
Datum start: 29-12-2011
Datum einde: 12-01-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Dag Lin, Tot nu toe nog steeds een van de beste. Het wordt niet makkelijker met al die inzendingen.... De mooiste vinden wij waarschijnlijk je middelste ontwerp, echter met de letterkleur van het bovenste. De huisstijl vinden we nog wat druk. Bijvoorbeeld als je het 'dubbelgevouwen' stukje een weg zou halen? Mvg, Mick Slaap

Geen commentaar
Ha Lin,
Tot op heden vinden we het basis design met oranje grijs op witte achtergrond het mooist. Als je van het 'ankerpuntje' grijs verandert in groen, hoe ziet dat er uit?
Mvg.
Mick Slaap
Hai Mick,
Dat vind ik overigens ook nog steeds van mijn inzendingen het logo met de meeste kracht uitstralen.
Ik heb wat opzetjes gemaakt in verschillende kleuren.
Ik ben benieuwd wat je er van vindt.
MvG
Lin

Beste Mick,
Allereerst dank voor de feedback, super om te horen dat het op de goede weg is. Ik heb wat diepte toegevoegd, kleuren aangepast en een opzetje gemaakt voor evt huisstijl.
Ik ben benieuwd.....
Hartelijke groet,
Lin
Ohhhhh...zwaar weekend gehad..hahaha. Ik zie dat mijn tekst onder op het briefpapier wel een beetje dronken is..haha..sorry...ik kan het ontwerp niet verwijderen hier maar hij hoort dus recht ;o)
Ach. Het gaat om de grote lijnen niet? Vindt toch de orianje versie mooier maar mis nog iets.. Ik ga een opzet maken voor een webpagina met het logo en zien hoe zich dat houdt.

Geen commentaar

Geen commentaar
Dag Lin,
Ja, al veel dichtet bij wat onns aanspreekt. Ik vindt het mooi. Ook de variabele. Zit er ook een betekenis achter de komma?
Beste opdrachtgever,
Dank voor de positieve feedback en grappig dat u er een komma in ziet. Dat was niet wat mijn achterliggende gedachte was maar wel leuk. De "komma" heb ik in het logo verwerkt omdat ik vind dat het het logo kracht geeft maar ook een flexibiliteit. Daarnaast vormt de rondig het contour van de letter C en is het een onderdeel van de onderkant van een anker wat staat voor stabilteit.Ik hoop dat ik mijn achterliggende gedachte duidelijk heb kunnen maken en mocht u aangepaste kleuren ( groene versie ) willen zien dan hoor ik het graag.
Hartelijke groet,
Lin
Beste Lin,
Je ontwerp wordt algemeen als een vd beste 3 gezien, echter het mist nog iets '3D' . We zouden het waarderen als je iets kunt aangeven over de opzet binnen een huisstijl en toch iets met groen kunt doen.
Mvg,
Mick Slaap

Beste opdrachtgever,
Hierbij een aangepaste versie.
Ik ben benieuwd naar uw reactie.
MvG
Lin
Om één of andere vage reden geeft hij hier het oranje connect niet scherp weer. Het orgineel is dus wel helder en scherp

Geen commentaar
Dag,
Mooi qua Structuur. Nog wel wat 'veel'. Ik zoek naar een sterker icoon in verhouding tot de tekst. Ik heb hiervoor een korte presentatie gemaakt die ik helaas niet kon uploaden. Wanneer je je emailadres stuurt, zal ik hem direct aan je mailen.
Mvg, Mick Slaap
Beste opdrachtgever,
Dank voor uw reactie.
U kunt mij mailen op ID4.0@hotmail.com.
Ik ga mijn best doen om het logo iets minder veel te maken.
Met vriendelijke groeten,
Lin