Geen commentaar
Datum start: 29-12-2011
Datum einde: 12-01-2012
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Zzera, dank voor je ontwerp. We vinden je design nog niet strak genoeg. Voorbeeld is bijvoorbeeld Nike, dat krachtig is door eenvoud. Heb je hier wat aan?
SlaapM, dank voor je reactie. Nike is de equivalent van de Mona Lisa. Dat zal zelfs een gerenormeerde graphics designer niet na kunnen maken.
Je moet je ook richten op je eigen branche en de uitstraling die je wilt geven. Een gimmick in je logo zal misschien geinig zijn, maar geinig is niet hetgeen dat je wilt dat je client aan denkt op het moment dat je hem je businesscard geeft.
Je moet hier gaan voor een strak en professioneel logo ontwerp. Je bent immers een zakelijke adviesbureau.
Het verschil tussen een leuke logo en een perfecte is de herkenbaarheid. De herkenbaarheid is dan de lettertype. Is het custom-made of hebben de collega's nextdoor dezelfde font. Kijk maar even naar de logo's van de bekende internationale adviesbureau's.
Een nikesch logo gaat het dus jammer genoeg niet worden.Ik kan wel zeggen dit een custom made font is.
De logo is in een opslag herkenbaar zonder al te speels te zijn.

Geen commentaar

Geen commentaar

Geen commentaar

Geen commentaar

Geen commentaar