Een duidelijk, strak logo met een \'sportief gevoel\'.
Geen overloopkleuren etc. maar duidelijk kleurvlakken.
Dit is namelijk het beste toepasbaar op o.a. kleding.
Dit is goed te drukken en/of te borduren. De huisstijlkleur blauw komt terug in het logo en natuurlijk draait het in uw vereniging om mensen, vandaar een abstract mensfiguur. De zwarte streep staat voor beweging en \'schiet\' voor het logo langs naar de top.
Competition in style
- Wedstrijd van: cgvzoetermeer
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 29-03-2011
Datum einde: 07-04-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

