Cool logo for selfdefence work out
Wedstrijd gegevens:
Behoefte:
Beste designer,
Wij zijn een van oorsprong Rotterdamse school in oosterse gevechtskunsten en als je aan Rotterdam denkt, dan denk je aan……..precies Bokito.
Bokito, de ontsnapte zilverrug gorilla uit dierentuin Blijdorp, staat ter inspiratie voor de naam die wij hebben gegeven aan de lessen waarin bootcamp, cardio boxen en zelfverdediging tot één selfdefence workout is geblend.
B O zijn de eerste twee letters van Bokito, máár óók van BOotcamp, BOxing en BOdy protection/defence (selfdefence).
Voor onze Kong Bo lessen zijn wij opzoek naar een aantrekkelijke en stoere logo. Gezien de primaire doelgroep ligt een karakter met een vrouwelijke uiterlijk voor de hand.
Hoofddoelgroep
* vrouwen en meisjes die opzoek zijn naar een zelfverdediging programma om te werken aan hun vertrouwen en een leuke work out les om de fitheid van hun lichaam te bevorderen.
Subdoelgroepen
* Iedereen boven de 14 jaar die wil starten met een vechtsport.
* Ervaren vechtsporters die willen werken aan hun conditie.
Wellicht dat een kettlebell, een bokszak /bokshandschoen en de oosterse zon verwerkt kan worden….. , maar ik laat mij graag verrassen door het ontwerp.
Mogelijk willen wij nog twee andere logo’s laten ontwerpen voor de school in zijn totaliteit en de krijgskunstafdeling. Eerst willen wij de eerste kennismaking met het concept Brandsupply hiervoor afwachten. Een try-out voor ons dus!
Succes!
Wij zijn een van oorsprong Rotterdamse school in oosterse gevechtskunsten en als je aan Rotterdam denkt, dan denk je aan……..precies Bokito.
Bokito, de ontsnapte zilverrug gorilla uit dierentuin Blijdorp, staat ter inspiratie voor de naam die wij hebben gegeven aan de lessen waarin bootcamp, cardio boxen en zelfverdediging tot één selfdefence workout is geblend.
B O zijn de eerste twee letters van Bokito, máár óók van BOotcamp, BOxing en BOdy protection/defence (selfdefence).
Voor onze Kong Bo lessen zijn wij opzoek naar een aantrekkelijke en stoere logo. Gezien de primaire doelgroep ligt een karakter met een vrouwelijke uiterlijk voor de hand.
Hoofddoelgroep
* vrouwen en meisjes die opzoek zijn naar een zelfverdediging programma om te werken aan hun vertrouwen en een leuke work out les om de fitheid van hun lichaam te bevorderen.
Subdoelgroepen
* Iedereen boven de 14 jaar die wil starten met een vechtsport.
* Ervaren vechtsporters die willen werken aan hun conditie.
Wellicht dat een kettlebell, een bokszak /bokshandschoen en de oosterse zon verwerkt kan worden….. , maar ik laat mij graag verrassen door het ontwerp.
Mogelijk willen wij nog twee andere logo’s laten ontwerpen voor de school in zijn totaliteit en de krijgskunstafdeling. Eerst willen wij de eerste kennismaking met het concept Brandsupply hiervoor afwachten. Een try-out voor ons dus!
Succes!
Bedrijfsomschrijving:
Doelgroep: