Bij dezen een eerste opzet. Natuurlijk kan er voor een andere kleur gekozen worden of kunnen twee kleuren in een logo gecombineerd worden (al zou ik de voorkeur geven aan een enkele kleur, dat oogt rustiger).
Datum start: 28-06-2011
Datum einde: 14-07-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Beste,
omdat het over stijl- en imago advies gaat had ik mss aan een iets eleganter lettertype gedacht.
Ook om de naam Represa kracht en duiding te geven had ik graag in het logo het onderschrift stijl- en imagoconsulting toegevoegd.
Qua kleur spreekt het oranje mij het meeste aan, maar er flitst ook telkens iets met groen door mijn hoofd ;-)
mvg,
Ann