Aanzet huisstijl voor 'Kids At Work'
Waarom geen verkeersbord, maar dan mag het meer de helpende hand uitdrukken. Een toevoeging maakt het dan weer specifiek voor 'Kids At Work'.
Zo'n verkeersbord biedt leuke aanknopingspunten voor een huisstijl.
Met vriendelijke groet,
Jeroen
Creeer de huisstijl voor Kids @ Work!
- Wedstrijd van: kidsatwork
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 16-05-2015
Datum einde: 27-05-2015
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


erg mooi, erg lief, een kanshebber!
Dank voor je reactie.
Ik denk dat dit logo visueel de kern van jullie boodschap raakt.
"De helpende hand geven."
De naam doet dan de rest van het werk,
Met overleg kunnen we dit concept wellicht naar een hoger niveau tillen.
Met vriendelijke groet,
Jeroen.
Info: jeroenvellekoop.nl