Geen commentaar
Dag van de Supermarkt
Datum start: 21-02-2014
Datum einde: 21-03-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Dsitrifood hoeft niet in het logo te komen. Gaat om Dag van de Supermarkt. Als de stijl/ lettertype bij Distrifood aansluit, is dit voldoende.
Gr. Celeste
Hoi Celeste,
Bedankt voor je reactie. In dat geval is deze variant inderdaad niet geschikt. De voorgaande zouden wel gebruikt kunnen worden. Zou je aan kunnen geven wat je van die ontwerpen vindt? Bij toekomstige inzendingen zal ik Distrifood niet in het logo verweven.
Met vriendelijke Groet, Marcel

Geen commentaar

Geen commentaar
Beste opdrachtgever,
Hierbij mijn eerste voorstel voor uw logo. Graag hoor ik wat u ervan vindt en wat er eventueel verbeterd kan worden.
Met vriendelijke groet, Marcel

Geen commentaar