Geen commentaar
Dag van de Supermarkt
Datum start: 21-02-2014
Datum einde: 21-03-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Goedendag,
Hierbij mijn inzending voor het Dag van de Supermarkt logo.
De kleuren die zijn gebruikt en terug komen heb ik afgeleid uit de logo kleuren van de diverse supermarkten. Door het gebruik van meer kleuren krijgt ook het logo een vrolijkere uitstraling.
De lettertype die is gebruikt komt in de richting van het Distrifood lettertype. Wellicht is het een goed idee om ook het Distrifood lettertype door te voeren in het logo. Echter heb ik dit lettertype niet tot mijn beschikking en vandaar een soort gelijkend. Ook kan natuurlijk een totaal ander lettertype worden gebruikt.
Onderstaan heb ik een klein huisstijl ontwerp gemaakt. Dit even ter idee waar we natuurlijk nog van af kunnen stappen. Het gaat immers in eerste instantie om het logo ontwerp.
Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden en hoor graag eventuele feedback zodat ik deze kan doorvoeren.
Groeten, Niels