Verwerkt in website header.
Dag van de Supermarkt
Datum start: 21-02-2014
Datum einde: 21-03-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Dsitrifood hoeft niet in het logo te komen. Gaat om Dag van de Supermarkt. Als de stijl/ lettertype bij Distrifood aansluit, is dit voldoende.
Gr. Celeste
Ik zal morgenochtend een ander wellicht beter aansluitend concept uploaden. Hartelijk dank voor uw bericht.

Logo versie 3 met andere kleur letters.

Logo versie 3. Even in een ander jasje gestoken en twee kleuren letters gebruikt voor de naam Distrifood.
Ook in website voorbeeld.
Met vriendelijke groet,
Tjebz Design

Logo versie 2 in de header van de website verwerkt met witte achtergrond.

Logo versie 1 in de header van de website verwerkt.

Extra tekst toegevoegd.
Dsitrifood hoeft niet in het logo te komen. Gaat om Dag van de Supermarkt. Als de stijl/ lettertype bij Distrifood aansluit, is dit voldoende.

Met extra tekst "Dag van de Supermarkt".

Geachte,
Hierbij een fris en ander concept met meer kleur en sinaasappel en appel element erin verwerkt.
De sinaasappel/appel staat voor voeding, gezondheid, verfrissing en vitamine.
De lijnen en rondingen hebben wij gekozen voor het transport element en onderstrepen het distributie onderdeel van het logo.
Wij vernemen graag uw bevindingen.
Met vriendelijke groet,
Tjebz Design

Nieuwe dag, vroege zon, nieuw licht, verse producten.
Mijn idee voor een nieuw ontwerp neemt het bekende Distrifood logo met een frisse nieuwe zon als toevoeging.
De zon staat voor voeding, vernieuwing en leven.
Wij vernemen graag uw bevinding.
Met vriendelijke groet,
Tjebz Design