Geen commentaar
Dag van de Supermarkt
Datum start: 21-02-2014
Datum einde: 21-03-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Geen commentaar
Beste BrinkC1,
Hierbij mijn inzending. De prijssticker uit uw huidige logo komt hier weer terug. Zo blijft de herkenbaarheid bij bestaande relaties in tact. Echter heeft het een nieuw en modern jasje gekregen. En de verwijzing naar 'het openen van deuren' en 'een kijkje nemen in de keuken van' wordt verbeeld door de open deur. Daardoor krijgt het logo diepte en vertelt het het idee achter 'dag van de supermarkt'.
Het toevoegen van het logo van Distrifood is goed mogelijk. Ook zou een andere compositie (bijv. tekst naast het beeldmerk) tot de mogelijkheden behoren.
Hopelijk spreekt het ontwerp en het achterliggende concept u aan. Aanpassingen zijn altijd bespreekbaar. Ik kijk in ieder geval erg uit naar uw reactie.
Met creatieve groet,
Chantal