Dag van de Supermarkt

Datum start: 21-02-2014

Datum einde: 21-03-2014

Totaal budget: € 329.00
Nieuwste inzending
Book cover
kaan

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Dit jaar organiseert Distrifood voor de 21e keer het evenement 'Dag van de Supermarkt'. Ondernemers en bedrijfsleiders krijgen dan ongegeneerd en gelegitimeerd een kijkje in de keuken bij verschillende supermarkten. Tijdens het evenement gaan we met bussen het land in om verschillende supermarkten te bezoeken.

Voor dit evenement zijn we opzoek naar een nieuw logo. Zie het huidige logo in de bijlage. Belangrijk is dat het de uitstraling heeft richting de supermarkt. Het logo moet bruikbaar zijn in verschillende uitingen zowel online als offline.

Om meer beeld te krijgen van het evenement verwijs ik graag naar www.dagvandesupermarkt.nl.

Bedrijfsomschrijving


Doelgroep


Kleuren, favoriete logo's, must haves


Designer: estoy estoy
logo-estoy-iWozxWiW

Geen commentaar

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-estoy-g1naaxv6

Geen commentaar

estoyestoy

Beste BrinkC1,

Hierbij mijn inzending. De prijssticker uit uw huidige logo komt hier weer terug. Zo blijft de herkenbaarheid bij bestaande relaties in tact. Echter heeft het een nieuw en modern jasje gekregen. En de verwijzing naar 'het openen van deuren' en 'een kijkje nemen in de keuken van' wordt verbeeld door de open deur. Daardoor krijgt het logo diepte en vertelt het het idee achter 'dag van de supermarkt'.

Het toevoegen van het logo van Distrifood is goed mogelijk. Ook zou een andere compositie (bijv. tekst naast het beeldmerk) tot de mogelijkheden behoren.

Hopelijk spreekt het ontwerp en het achterliggende concept u aan. Aanpassingen zijn altijd bespreekbaar. Ik kijk in ieder geval erg uit naar uw reactie.

Met creatieve groet,
Chantal

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.