Slogan en logo
DCDJZ11
- Wedstrijd van: lorenzosendar
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 10-10-2011
Datum einde: 22-10-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Logo met pijlen en sticker

Hallo lorenzo,
Bij deze mijn voorstel voor de Dag van de Jeugdzorg. Een degelijke, stevige letter met een schaduw erachter zodat hij naar je toe komt, eruit springt.
De bliksemflits voor het stoere, zonder te vervallen in legergerelateerde stencilletters.
De tweede versie is met pijlen, ipv een bliksemflits.
De slogan heb ik op twee manieren met het logo samen gebracht. Als een losse \'sticker\' die erop geplakt kan worden, of door het te combineren met alleen \'jeugdzorg\', zonder \'De dag van\'.
Kleuren zijn vrije interpretatie, kan altijd veranderd worden. Ook aanpassingen zijn altijd mogelijk.
Ik hoor graag wat u er van vind.
Vriendelijke groet,
Jorina
Mooiniet
info@mooinietontwerp.nl
Bedankt voor je inzending. Ik vind deze minder sterk vertaald naar de doelgroep jongeren en het activeren naar de dag, dan de rest. Verras me!