DCDJZ11

Datum start: 10-10-2011

Datum einde: 22-10-2011

Totaal budget: € 225.00
Nieuwste inzending
Book cover
RRezolv

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


De Dag van de Jeugdzorg verdient een eigen logo, een eigen identiteit. Niet alleen voor deze editie, maar ook voor komende jaren. Het logo moet een wat rauw, ongepolijst en ‘tough’ karakter te geven.

Bedrijfsomschrijving


Het doel van de Dag van de Jeugdzorg is de bezoekers branchebreed te informeren over leren/werken in de jeugdzorg. Daarbij willen we hen duidelijk maken dat deze branche ‘niet voor watjes’ is, maar dat de successen die geboekt worden – hoe klein ze soms ook – van grote waarde zijn!
De samenwerkende organisaties hebben geen enkele behoefte om hun branche rooskleuriger voor de stellen dan de werkelijkheid. Het is cruciaal dat mensen een goed beeld hebben van waar ze aan beginnen, wanneer ze kiezen voor deze sector. Daarbij is het belangrijk om vooroordelen weg te nemen of te bevestigen.

De kernboodschap is in dit geval een vraag. Een vraag die de bezoeker (en dus niet de branche!) centraal zet en appelleert aan zelfreflectie: Bezit jij de weerbaarheid om succesvol te zijn in deze branche? Deze vraag wordt omgezet naar een korte slogan met wat populairder taalgebruik die de ondertitel wordt van (in ieder geval) deze editie van het event: “Tough enough 4 de Jeugdzorg? of Ben jij stoer genoeg voor de Jeugdzorg”
Deze slogan speelt uiteraard ook een hoofdrol in de werving van deelnemers voor de dag.

Doelgroep


1) Kerndoelgroep: Jongeren van 17 tot 22, opleidingsniveau Havo, VWO of MBO.
2) Secundaire bezoekers: Jongeren in andere leeftijdscategorieën, decanen/mentoren, zij-instromers.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Logo FC, ZW
EPS, JPG, GIF

Designer: Creator Creator
logo-creator-1HXvpohs

CreatorCreator

Beste opdrachtgever,

Bedankt voor uw positieve feedback. Heb het geprobeerd in bijgaand logo te vertalen. Dus integratie van pay-off bij het logo. Daardoor heb ik wel wat aan de vorm van het logo moeten doen maar niet aan de \"look and feel\". Ik hoop dat het u bevalt, ik kijk wederom uit naar uw reactie.

Fijne avond,

mvgr,

Ted

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-creator-HZSqp1dY

CreatorCreator

Beste opdrachtgever,

Hierbij mijn inzending voor de door u uitgeschreven wedstrijd. Ik heb gekozen voor afkortingen van \"de dag van de jeugdzorg\". Ik neem aan dat uw doelgroep niet bestaat uit hoolies en ontspoorde jongeren maar gewoon \"kids\" die affiniteit hebben met \"zorg\" en welzijn van de medemens. Heb dus getracht stoer te zijn zonder een specifieke groep binnen de jeugd aan te spreken maar de jeugd in het algemeen. In kleur en zwart wit uitvoering.
Ik kijk uit naar uw reactie.
mvrgr

Creator

lorenzosendarlorenzosendar

Met name het logo vind ik goed passen. De pay off zou ik graag compacter terug zien!

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.