DCDJZ11

Datum start: 10-10-2011

Datum einde: 22-10-2011

Totaal budget: € 225.00
Nieuwste inzending
Book cover
RRezolv

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


De Dag van de Jeugdzorg verdient een eigen logo, een eigen identiteit. Niet alleen voor deze editie, maar ook voor komende jaren. Het logo moet een wat rauw, ongepolijst en ‘tough’ karakter te geven.

Bedrijfsomschrijving


Het doel van de Dag van de Jeugdzorg is de bezoekers branchebreed te informeren over leren/werken in de jeugdzorg. Daarbij willen we hen duidelijk maken dat deze branche ‘niet voor watjes’ is, maar dat de successen die geboekt worden – hoe klein ze soms ook – van grote waarde zijn!
De samenwerkende organisaties hebben geen enkele behoefte om hun branche rooskleuriger voor de stellen dan de werkelijkheid. Het is cruciaal dat mensen een goed beeld hebben van waar ze aan beginnen, wanneer ze kiezen voor deze sector. Daarbij is het belangrijk om vooroordelen weg te nemen of te bevestigen.

De kernboodschap is in dit geval een vraag. Een vraag die de bezoeker (en dus niet de branche!) centraal zet en appelleert aan zelfreflectie: Bezit jij de weerbaarheid om succesvol te zijn in deze branche? Deze vraag wordt omgezet naar een korte slogan met wat populairder taalgebruik die de ondertitel wordt van (in ieder geval) deze editie van het event: “Tough enough 4 de Jeugdzorg? of Ben jij stoer genoeg voor de Jeugdzorg”
Deze slogan speelt uiteraard ook een hoofdrol in de werving van deelnemers voor de dag.

Doelgroep


1) Kerndoelgroep: Jongeren van 17 tot 22, opleidingsniveau Havo, VWO of MBO.
2) Secundaire bezoekers: Jongeren in andere leeftijdscategorieën, decanen/mentoren, zij-instromers.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Logo FC, ZW
EPS, JPG, GIF

Designer: derp derp
logo-derp-xpSWpawy

Geen commentaar

daudtdaudt

ik had verwacht dat serieuze ontwerpers/vormgevers op deze site hun kwaliteiten en het vermogen de klant te bedienen op een dusdanige manier dat ook zij serieus wordt genomen, maar helaas zien wij hier het tegenovergestelde, jammer voor onze vakbroeders.

Daust

daudtdaudt

ik had verwacht dat serieuze ontwerpers/vormgevers op deze site hun kwaliteiten en het vermogen de klant te bedienen op een dusdanige manier dat ook zij serieus wordt genomen, maar helaas zien wij hier het tegenovergestelde, jammer voor onze vakbroeders.

Daudt

hannledohannledo

Ik denk dat dit het nadeel is aan het feit dat deze site open is voor iedereen. Op die manier komt rommel zoals dit er ook door..

CreatorCreator

Het is wel aardig gestileerd. ;-)

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.