de Bus
Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver
Behoefte:
English below
de Bus
- Het jongerenwerk van KEaRN ontwikkeld samen met jongeren een bus om het jongerenwerk meer zichtbaar te maken in het gebied waar zij werken.
- de jongeren ontwerpen de binnenkant en buitenkant van de bus, dus ook de ideeën voor het logo voor dit project.
- Het logo komt op de bus, social-media en promotende kleding.
- Het logo moet makkelijk herkenbaar zijn voor de jongeren.
- Strak maar niet te zakelijk.
- Ideeën die de jongeren hebben aangedragen zijn: Een bus, een slippende band met daarin `de Bus`.
- Hij mag simpel zijn, bijvoorbeeld in de vorm van een stempel.
Toegevoegd het logo van de welzijnsorganisatie KEaRN (www.kearn.nl). Deze mag niet klakkeloos worden overgenomen, maar misschien kunnen er invloeden in verwerkt worden. Dit is niet verplicht.
the bus
- The social workers of KEaRN are developing a bus together with young people to make social work more visible in the area where they work.
- the young people design the inside and outside of the bus, including the ideas for the logo for this project.
- The logo will be on the bus, social media and promotional clothing.
- The logo must be easily recognizable for young people.
- Sleek, but not too corporate.
- Ideas that the young people have put forward are: A bus, a slipping tire containing 'the Bus'.
- It may be simple, for example in the form of a stamp.
Added the logo of the welfare organization KEaRN (www.kearn.nl). This should not be taken over indiscriminately, but it may be possible to incorporate influences. This is not mandatory.
de Bus
- Het jongerenwerk van KEaRN ontwikkeld samen met jongeren een bus om het jongerenwerk meer zichtbaar te maken in het gebied waar zij werken.
- de jongeren ontwerpen de binnenkant en buitenkant van de bus, dus ook de ideeën voor het logo voor dit project.
- Het logo komt op de bus, social-media en promotende kleding.
- Het logo moet makkelijk herkenbaar zijn voor de jongeren.
- Strak maar niet te zakelijk.
- Ideeën die de jongeren hebben aangedragen zijn: Een bus, een slippende band met daarin `de Bus`.
- Hij mag simpel zijn, bijvoorbeeld in de vorm van een stempel.
Toegevoegd het logo van de welzijnsorganisatie KEaRN (www.kearn.nl). Deze mag niet klakkeloos worden overgenomen, maar misschien kunnen er invloeden in verwerkt worden. Dit is niet verplicht.
the bus
- The social workers of KEaRN are developing a bus together with young people to make social work more visible in the area where they work.
- the young people design the inside and outside of the bus, including the ideas for the logo for this project.
- The logo will be on the bus, social media and promotional clothing.
- The logo must be easily recognizable for young people.
- Sleek, but not too corporate.
- Ideas that the young people have put forward are: A bus, a slipping tire containing 'the Bus'.
- It may be simple, for example in the form of a stamp.
Added the logo of the welfare organization KEaRN (www.kearn.nl). This should not be taken over indiscriminately, but it may be possible to incorporate influences. This is not mandatory.
Bedrijfsomschrijving:
Het jongerenwerk van KEaRN welzijn wil zichtbaar en herkenbaar voor de jongeren en hun leefwereld (dorpen en wijken)
Doelgroep:
Jeugd
Kleuren, favoriete logo's, must haves
ident Corp Branding
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-