Bij deze een logo voor het merk \"De hippe engel\". Het logo heeft de kleur zachtroze en donkerbruin. Het zachtroze staat voor vrouwelijkheid en de kleur bruin voor de biologische en natuurlijke wijze waarop de Hippe Engel te werk gaat. Het lettertype heeft veel weg van het lettertype cocon, wat nog niet vrij lang op de markt is, maar goed aanslaat. Ik heb drie varianten gemaakt voor het logo. Hierbij heb ik gebruikgemaakt van een aureoolvormig kader. Het lettertype is teven vrouwelijk door de wijze van afloop aan de letters en de ronde vormen.
Met vriendelijke groet,
Meyke Kerkhof
Monk Design
De Hippe Engel zoekt..... hippe vleugels om de wijde wereld in te vliegen!
Datum start: 11-03-2011
Datum einde: 31-03-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

