Beste dames,
Voor het kleurgebruik; Geen primaire kleuren toegepast (maar wel complementaire kleuren, dat zijn kleuren die in de kleurencirkel tegenover de primaire kleuren liggen). Het lettertype heb ik eenvoudig gehouden, want dit geeft een krachtiger beeld. Ik heb gekozen voor een symmetrische vorm, om rust te behouden. Een logo moet je in 1x aanspreken. Ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden. Graag ontvang ik wat feedback.
Met vriendelijke groet,
Astrid Lokhorst (inspirits - Elburg)
De Hippe Engel zoekt..... hippe vleugels om de wijde wereld in te vliegen!
Datum start: 11-03-2011
Datum einde: 31-03-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

