Het logo heb ik qua vorm en kleur een stuk rustiger gemaakt, het Nederlandse, nationale tintje, blijft behouden, nu met de kleur oranje.
Als beeldmerk heb ik voor de letter A gekozen, omdat ADVIES, de kern van jullie business is.
De eerste letter, de N, heb ik bewust niet gekozen voor het beeldmerk. Het woord nationale, nationaliteit, gaat in zijn algemeenheid meer over een bepaald land en heeft minder met de aard van jullie werk te maken. Balie staat m.i. meer voor toegankelijkheid en openheid.
Goed gebruikt kan de letter A van advies de zelfde functie gaan krijgen als de bekende “i” van informatie! De al genoemde, balie impact, stopping power en een verwijzing naar een 'A' product werken daar aan mee.
De A van advies en de A van advocaten.
De Nationale AdviesBalie BV
- Wedstrijd van: Eric Coppens
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
Datum start: 30-03-2018
Datum einde: 06-04-2018
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Hierbij een logo met een Nederlands tintje, balie impact, stopping power en een verwijzing naar een 'A' product.
Ik ben benieuwd wat Julie van deze versie vinden.
Groet Jeroen.
Dank voor de toelichting. Is over nagedacht. Uitleg ok, voor mij iets te onrustig.

Geen commentaar
Ik vind het niet strak genoeg. NAB willen we niet meer zo prominent aanwezig Nadruk dient op Nationale Adviesbalie te liggen