Beste,
Hierbij mijn inzending voor de wedstrijd. Ik heb het logo heel simpel gehouden. De icoontjes kun je beter in de verdere communicatie gebruiken en toelichten.
Het logo zelf kan het beste simpel en sterk zijn, vandaar dat ik iets heb afgeweken van de briefing.
Door het simpel te houden is een logo sterker en beter herkenbaar.
Uiteraard sta ik open voor aanpassingen op het voorstel.
Vriendelijke groet,
Paul Olsman
Datum start: 09-01-2019
Datum einde: 28-01-2019
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

