Desperately seeking: Beeldmerk voor Grand Hotel Opduin
Wedstrijd gegevens:
Pakket zilver
- Wedstrijd van: Grand Hotel Opduin
- Categorie: Logo
- Totaal budget: € 299.00
- Datum start : 08-05-2013 16:34
- Datum einde : 29-05-2013 16:31
- Status : Beëindigd
- Benodigde formaten: jpg,ai,pdf
- Relevante bestanden: Geen
- Beschikbare talen:
- Aantal inzendingen: 75
-
Respons opdrachtgever:
laag hoog
Behoefte:
Het beeldmerk wordt samen met de naam gebruikt, maar dient ook separaat gebruikt te kunnen worden op interieuronderdelen, enveloppen, hotelartikelen, website, etc.
Bedrijfsomschrijving:
Zie www.opduin.nl voor een omschrijving van het hotel.
Visie van Opduin:
Een uitgesproken plek op de Texelse duinen waar mensen genieten van elkaar, van de rust en van de woeste natuur.
Waar alles klopt en ik in de watten word gelegd.
Waar ik de dagelijkse dingen achter me kan laten en tot mezelf kom.
Een stijlvol hotel met mensen die ik echt leer kennen en die passie en bezieling overbrengen.
Ik word verliefd op deze plek.
Thema van Opduin:
Welke sfeer heeft dat...
- Informeel maar stijlvol (Laid-back feel and high-end furnishing)
- Smaakvol Huiskamergevoel (lijkt gezellig-rommelig maar over alles is nagedacht)
- Binnen vloeit over in buiten
- Eten, drinken, slapen in een villa aan zee
- Neerploffen op de bank met een goed boek met je hond aan je voeten
- Buiten uitwaaien en het binnen lekker warm en luxe hebben. Er wordt voor je gezorgd
- Samen leven, samen dingen doen, samen vrij. Onbezorgd
Wat maak ik dan...
- Geen business corner maar wel een gezellige werkkamer.
- Lekker, lokaal, huisgemaakt eten en drinken met een verhaal.
- Meubels met een geschiedenis, vintage. Oud en nieuw combineren.
- Rijke stoffen (met een natuurlijke matte look & feel)
- Natuurlijke materialen en zachte eenvoudige kleuren,
Veel wit geverfd hout.
- Buitenleven (vogels, bloemen, planten, hout, zee, strand) als thema in decoratie.
- Decoratie objecten zijn authentiek, klassiek, natuurlijk.
- Veel kussens en goed gevulde banken.
- Veel daglicht, fris. Shutters voor de ramen.
Imago Opduin (hoe willen we gezien worden):
- Die lekkere Hamptons sfeer!
- Het beste hotel op de Wadden
- Gedegen prijs, maar het is gewoon altijd goed
- Betrouwbaar, zij regelen alles perfect voor je
- Flexibel en meedenkend, geen moeite is te veel
- Hoffelijk, respectvol en betrokken
- Ik kan mezelf blijven en ze weten wie ik ben
- Ze zijn blij dat je er bent, je doet er toe
- Volop faciliteiten
- Aan zee
Doelgroep:
Kleuren, favoriete logo's, must haves
De reeds ontworpen naam heeft Pantone kleur 7536.
Het beeldmerk dient dezelfde kleur te hebben.
Zie bijlage voor reeds ontworpen naam en voor reeds afgekeurde beeldmerken.
demetriax
-
-
demetriax zegt
Hi, this is my input for your logo.
I tried to read the comments that you submit on other proposals of the participants. In addition, your level of requirement is such that i don't think in your expectations but I try anyway.
U'll definitely find it easy my interpretation since i redesigned the layout of your theme, but what interested me was the concept.
I wanted to tell a story in this logo for your business stand out from your competitors with logos sometimes too impersonal and corporate.
This proposal is the story of "the girl of the Grand Hotel Opduin", who is she, what is she doing? This is a slice of life that girl like that pass your customers, anonymous along the beach in a genuine authentic hotel without ostentation. This girl is the charm of your business, your brand.
The font used for "Opduin" is different from those already proposed, she participated with poetry composition of the logo and its history.
You tell me if you are interested in this story, if you're on board with this concept :)
Regards -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-