Geen commentaar
DierenartsenRadar, feedbacktool
Datum start: 29-09-2017
Datum einde: 06-10-2017
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



What do you think about this idea to symbolize the feedback and radar station?
Kind regards, Dagmar

Thank you for your feedback. Attached two variations using parts of your existing image sign. Hope this is what you meant?
Kind regards, Dagmar | VirtualLies
Big improvement, sorry for not responding in English the first time. The logo I am looking for is meant for a feedback tool called DierenartsenRadar, this tool brings customer experience on your radar. This is a service provided bij Dactari Support. The logo in the attachment is de Dactari Support logo, the contest is to make a logo for the Dactari service; DierenartsenRadar in the style and colours of Dactari Support. Recognisable as a different service within the Dactari Support brand.
I added a comment to a earlier design.

Geen commentaar
Mooie strakke lijnen, een verbetering in alle ontwerpen tot nu toe zou zijn als er meer aansluiting wordt gezocht bij het bestaande logo. In ieder geval in kleur. DierenartsenRadar is een onderdeel van Dactari Support niet een apart bedrijf. De aansluiting moet terugkomen in het logo.
Can you try to transform this idea from Dactari Support to DierenartsenRadar as explained earlier. We are trying to collect customer experience, scan there opinion about the veterinarian the visit.

Geen commentaar