Hierbij de aanpassingen, mijn mening is dat dit er inderdaad prima er voor past en het een beter geheel maakt.
Ook heb ik meteen even een andere kleur gebruikt om het even \'ruimer\' te bekijken, dat van alles nog mogelijk is op persoonlijke voorkeuren.
De normale lettertekens heb ik in dit nieuwe ontwerp identitiek proberen te laten lijken aan de tekens van 360degree
Datum start: 02-05-2011
Datum einde: 29-05-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.



Beste Opdrachtgever,
Ik heb geprobeerd om rekening te houden met het feit dat u graag een herkenbaar beeldmerk zou willen dat ook op zichzelf zou kunnen staan.
Ik heb bewust geen gebruik gemaakt van iconen en symbolen rondom de dj branche, gezien dit erg voor de hand liggend en cliche is.
De kleuren zijn uiteraard aan te passen op smaak, en eventueel zouden kleuren zelfs een rol kunnen spelen in \'verschillende\' takken van DJuitzendbureau.nl (per pagina een andere kleur).
Graag hoor ik wat uw indruk hiervan is.
Vriendelijke groeten,
Sharon de Vries
Hoi Sharon,
Leuk gemaakt. maar mag ik je nog iets vragen?
Ik ben benieuwd hoe DJuitzendbureau eruit komt te zien als je daar ook het beeldmerk gebruikt ipv de blauwe DJ. Het is even vooral visueel zien of dit strakker eruit ziet dan hetgeen wat je nu gedaan hebt.
Groet,
Hessel