DJuitzendbureau.nl

Wedstrijd gegevens:

  • Wedstrijd van: 360degree
  • Categorie: Logo
  • Totaal budget: € 100.00
  • Datum start : 02-05-2011 21:05
  • Datum einde : 29-05-2011 20:57
  • Status : Beëindigd
  • Benodigde formaten: jpg,psd,ai,
  • Relevante bestanden: Geen
  • Beschikbare talen:
  • Aantal inzendingen: 66
  • Respons opdrachtgever:
    laag hoog

Behoefte:

Het logo moet een volwassen zelfstandige indruk achterlaten bij de eind gebruiker waarbij de herkenbaarheid het sleutelwoord is. Om dit te creëren zien we graag dat het logo een Beeldmerk heeft die dit kan realiseren. (zoals de drie strepen van adidas, het nike symbool, symbool van armademusic e.d. als voorbeelden) Maar dit beeldmerk moet geen standaard beeldmerk zijn zoals een dj met draaitafels. Wel moet er rekening worden gehouden dat het Beeldmerk apart van de totale loge neergezet kan worden zonder dat het afbreuk doet van het complete logo maar eigenlijk elkaar gaan versterken. Het logo moet niet al te schreeuwerig en agressief over komen.

Bedrijfsomschrijving:

Djuitzendbureau.nl is een onderdeel van 360 degree en zal als een boekingsbureau worden gelanceerd voor DJ's.

Doelgroep:

- Feesten en Evenementen organisaties
- Swingcafe''s/disco's/kroegen
- Drive-in shows
- Jongeren

Kleuren, favoriete logo's, must haves

- Zakelijk
- Niet te schreeuwerig
- sterk beeldmerk
- logo goed uitkomend op zowel een witte als een zwarte achtergrond
- enige relatie met het logo van 360degree.nl
- diverse doeleinde te gebruiken zoals: opdruk kledij, stickers, flightcases, e.d. - naam djuitzendbureau.nl moet duidelijk naar boven komen in het logo.

arty
  • Logo # 21667 voor DJuitzendbureau.nl wedstrijd Klacht indienen
    1. Toelichting van de designer arty:

      Als beeldmerk heb ik een dansende vrouw gemaakt die opgaat in de muziek. Qua kleur het maximale contrast zwart-wit gebruikt om het extra krachtig te maken. De rode letters staan voor passie voor de muziek zowel voor de DJ als voor de luisteraar van de muziek. Dit beeldmerk kan ook op zichzelf staand worden gebruikt. Het is gedurfd en uitgesproken maar dat past bij DJ-s (vind ik zelf) Het kan ook uitstekend op een t-shirt. Als jullie voor dit logo gaan zal ik het beeldmerk verder perfectioneren, want daar gaat nog wel even wat tijd in zitten. Vriendelijke groet, Arty

    2. Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.

Social Network