Als beeldmerk heb ik een dansende vrouw gemaakt die opgaat in de muziek. Qua kleur het maximale contrast zwart-wit gebruikt om het extra krachtig te maken. De rode letters staan voor passie voor de muziek zowel voor de DJ als voor de luisteraar van de muziek. Dit beeldmerk kan ook op zichzelf staand worden gebruikt. Het is gedurfd en uitgesproken maar dat past bij DJ-s (vind ik zelf) Het kan ook uitstekend op een t-shirt. Als jullie voor dit logo gaan zal ik het beeldmerk verder perfectioneren, want daar gaat nog wel even wat tijd in zitten. Vriendelijke groet, Arty
Datum start: 02-05-2011
Datum einde: 29-05-2011
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.

