De aangepaste versie en nog een nieuw uitgangspunt. Mocht u nog andere aanpassingen willen zien, dan hoor ik het graag.
Anders wens ik u veel succes met het maken van de juiste keuze!
D.O.Z. Thuiszorg
- Wedstrijd van: dozthuiszorg
- Categorie: Logo
- Status: Beëindigd
- Bestanden: Bestand 1, Bestand 2, Bestand 3
Datum start: 01-10-2014
Datum einde: 15-10-2014
Het begon allemaal met een idee...
Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.
Brandsupply is een platform waar creatieve professionals en bedrijven samenwerken aan unieke projecten en ontwerpen.
Klanten die bijvoorbeeld een nieuw logo of een huisstijl zoeken, geven een beschrijving van hun wensen. Daarna kunnen ontwerpers via Brandsupply deelnemen aan het project door één of meerdere ontwerpen in te sturen. Uiteindelijk kiest de klant het ontwerp dat zij het beste vinden.
De kosten variëren per type project, van €169 voor een bedrijfs- of projectnaam tot €539 voor een volledige website. De klant bepaalt zelf hoeveel hij of zij voor het gehele project wil betalen.


Graag als laatst 'D.O.Z. Thuiszorg' veranderen in de lettertype 'Bauhaus 93'.
Onderste regel mag hetzelfde blijven.
Dit kun je verwerken in het onderste logo (bovenste logo kleuren spreken me niet helemaal aan). Ook zou ik willen zien dat de onderste regel niet in het grijs is, maar dezelfde kleur groen als het bovenste stukje van het kleurraster (dus eigenlijk wat om het hoofd heen hangt).
Dank je.
Ik heb het bestand aangemaakt, helaas kan ik niks meer uploaden omdat de wedstrijd is gesloten, als ik uw mailadres mag, kan ik het nog toezenden.

en alleen het logo
Ik vind het logo met kleur mooi. De kruis mag er alleen wel uit. 'Thuiszorg' mag met een hoofdletter T. Misschien kun je 'Dagelijkse Ondersteuning & Zorg' ook in blauw doen.
Dank je.
bedankt voor de snelle feedback, ik zal de aanpassingen z.s.m. inzenden

Naar aanleiding van uw feedback, ben ik opnieuw begonnen met concepten en heb ik een creatief logo ontwikkeld, dat ik in dit huisstijl voorstel weergeef. De visie achter het logo is de hoofddoelgroep (ouderen) als herkenningspunt pakken, met de + (universeel teken van zorg) en dit samensmelten tot een modern en tijdloos logo.
Ik hoop dat ik jullie meer kan inspireren met deze inzending!

Mijn inzending komt vanuit een andere hoek, door de initialen te verwerken tot een beeldmerk, ontstaat er een logo die zich onderscheid en te identificeren is met de organisatie (door geen associatie elementen in het logo te verwerken, beperkt het ontwerp de organisatie niet in bepaalde diensten).
De kleuren wegen even zwaar als het ontwerp, de kleuren zorgen voor een prettige beleving en sfeer. Een logo waarbij een creatieve huisstijl zorgt voor veel herkenbaarheid en een mooie uitstraling!
Ik hoop jullie hiermee te kunnen inspireren!
Ik vind de kleuren van 'DOZ' gemoedelijk. Alleen de associatie moet juist wel zijn. Uit 'DOZ' kun je niet halen wie wij zijn.
Ik zie een soort simpliciteit die ik wil verdiepen in ietsje meer complexiteit. Zou je misschien een ander design kunnen insturen, want deze komt niet helemaal binnen.
Dank je.