DS Covers

Datum start: 04-07-2012

Datum einde: 10-07-2012

Totaal budget: € 100.00
Nieuwste inzending
Book cover
SWStudio

Het begon allemaal met een idee...

Een korte, interactieve gids hielp hen hun ontwerpstijl te ontdekken en legde precies vast wat ze nodig hadden.

Behoefte


Clean/eenvoudig, stoer en eigentijds logo voor nieuw beschermhoezenmerk 'DS Covers'. Merk gaat beschermhoezen brengen voor onder meer motoren, scooters en fietsen. Logo wordt ook op hoezen zelf gedrukt dus moet goed leesbaar / niet te 'priegelig' zijn.

Bedrijfsomschrijving


Nieuw merk dat beschermhoezen gaat brengen voor motoren, scooters en fietsen.

Doelgroep


Motor-, scooter- of fietsbezitters die hun kostbare bezit goed willen beschermen.

Kleuren, favoriete logo's, must haves


Designer: Marjolein Marjolein
logo-marjolein-6788-HSrM9vo8

MarjoleinMarjolein

Een ander lettertype en een andere kleurstelling. De geeltinten steken mooi af tegen het grijze van de hoezen zonder te schreeuwerig over te komen. Ik hoor graag wat je hier van vindt.

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
logo-marjolein-6788-TXmWG2sa

MarjoleinMarjolein

Een stoer, no nonsense logo dat op een donkere en lichte achtergrond goed tot zijn recht komt. De oranje lijnen suggereren een weg. Ik ben benieuwd wat uw feedback is. Met vriendelijke groet, Marjolein Peeters

MarjoleinMarjolein

Ik zie dat het uploaden van de afbeelding ervoor zorgt dat de donkere achtergrond donkerder is dan in mijn designprogramma. focus voor nu dus graag op het logo met de lichte achtergrond:)

dsmotoronderdelendsmotoronderdelen

Dag Marjolein,

Dank je wel voor je inzending.

Vraag me af of zwarte letters goed naar voren komen op een zwarte hoes. Vind verder het lettertype niet echt 'stoer' en zou daar graag andere voorbeelden van zien. Vind idee van de twee lijnen leuk/goed! Zou je dit idee kunnen neerzetten met een ander stoerder lettertype en andere kleurstellingen?

Groet,

DS Covers

Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.