EasyRack zoekt minimalistisch logo dat alles zegt
Wedstrijd gegevens:
Behoefte:
Eenvoudig als de naam, sterk als de rekken
Echter verbieden zich de clichés, de bekende beelden, aangezien het logo voor verschillende doelgroepen bruikbaar moet zijn
verwerking van de URL (easyrack.be) is tevens pluspunt
Bedrijfsomschrijving:
Easyrack wordt leverancier van winkelrekken, bandenrekken en magazijnrekken
met de webwinkel als belangrijkste verkoopstool
Doelgroep:
B-to-B
meerbepaald Tuincentra, drogisterijen en DIY stores
Kleuren, favoriete logo's, must haves
De website is opgebouwd in wit/(licht)blauw/grijs met oranje accenten
Gebruik in mono-color als full-color is meegenomen
In bijlage de ontwerpen die ik zelf maakte, maar mocht ik daar tevreden mee zijn had ik u niet nodig
Designers Mind
-
-
Toelichting van de designer Designers Mind:
Beste opdrachtgever,
Hierbij mijn inzending,
ik heb het woord Easy als accent in het logo gebruikt, om het gemak van de stellingen te benadrukken. Het woord Easy staat geplaatst in een stelling, Ook wilde ik de hoogte in met dit logo, om meer bergruimte aan te geven. Voor het dynamische heb ik het logo speels met het zwaartepunt laten werken door het rek bij de y af te snijden.
Ik ben zeer benieuwd wat u aanspreekt in dit logo en waar eventueel nog wat gewijzigd moet worden.
In afwachting op uw beoordeling!
met vriendelijke groet,
Dennis van de Schootbrugge -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-