EasyRack zoekt minimalistisch logo dat alles zegt
Wedstrijd gegevens:
Behoefte:
Eenvoudig als de naam, sterk als de rekken
Echter verbieden zich de clichés, de bekende beelden, aangezien het logo voor verschillende doelgroepen bruikbaar moet zijn
verwerking van de URL (easyrack.be) is tevens pluspunt
Bedrijfsomschrijving:
Easyrack wordt leverancier van winkelrekken, bandenrekken en magazijnrekken
met de webwinkel als belangrijkste verkoopstool
Doelgroep:
B-to-B
meerbepaald Tuincentra, drogisterijen en DIY stores
Kleuren, favoriete logo's, must haves
De website is opgebouwd in wit/(licht)blauw/grijs met oranje accenten
Gebruik in mono-color als full-color is meegenomen
In bijlage de ontwerpen die ik zelf maakte, maar mocht ik daar tevreden mee zijn had ik u niet nodig
Ted
-
-
Geen commentaar
-
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Ted:
Geachte opdrachtgever,
Dit is een nieuw ontwerp dat wellicht wat beter voldoet aan de eisen 'strak' en 'minimalistisch'. Mocht dit aansluiten bij uw visie dan hoor ik dat graag. -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-
-
-
Toelichting van de designer Ted:
Geachte opdrachtgever,
Hierbij mijn interpretatie van uw opdracht. Het is een niet alledaags logo, maar dat maakt des te unieker. De eenvoud zit in de recht toe recht aan structuur van het logo, maar de eenvoud maakt het ook krachtig (hiermee doel ik op de herhaling en een zeker ritme). Mocht dit idee aansluiten bij wat u voor ogen heeft, dan is feedback meer dan welkom en kunnen eventuele aanpassingen verder worden uitgewerkt. -
Deze wedstrijd is gesloten. Commentaar geven is niet meer mogelijk.
-